The Lost Love(s)

Kayak judul yang di atas, sengaja aku tulis biar keren dikit pake bahasa inggris hehe :p. Yap The Lost Love(s) yang kalo diartiin ke bahasa indonesia itu cinta yang hilang. Nah hilangnya gak cuma satu, tapi lebih sesuai dengan huruf ‘s’ di belakang kata ‘love’.

Sebenernya bingung juga sih mau mulai nulis darimana, karena kisah ini begitu kompleks dan sangat menegangkan haha (mulai sedikit agak lebay).

Oke langsung aja deh🙂

————————–

Kisah ini bermula saat si Rocky menginjak semester 3 di Universitas Baratayudha. Lebih tepatnya lagi saa Rocky sudah memiliki adek-adek baru mahasiswa. Bahasa gampangnya mahasiswa baru atau lebih gampangnya lagi disingkat maba. Nah sebenernya di sini bukan mau ngebahas penyebutan mabanya, namun kisah seseorang bernama Rocky ini.

Biasanya maba-maba mulai kuliah di awal tahun ajaran baru. Sekitar bulan Agustus

…. (to be continued)

About rikoapriadi

Blogger is (soon) a politician, law master, and entrepreneur from Kalimantan. Instagram: riko.nandjan (current active social media). Favorite Life Quote: "Be strong and courageous, because you will lead these people to inherit the land I swore to their ancestors to give them. Be strong and very courageous. Be careful to obey all the law my servant Moses gave you; do not turn from it to the right or to the left, that you may be successful wherever you go." (Joshua 1:6-7). 3 motivations in life: 1. Jesus, as Lord and Savior; 2. Dayak Culture, as nature blood; 3. Family, first environment to grow up. 3 Favorite Concerns: 1. Serving Jesus and People; 2. Learning Law, Social, and Politics (different dimensions but related each other); 3. Sharpening Economic by Developing Business Legally.

Posted on January 19, 2012, in my writting, Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: